Fiziokinetoterapia, este specialitatea în care, prin intermediul mișcării, se urmǎrește refacerea funcțiilor organismului diminuate ȋn urma  traumatismelor, a proceselor degenerative sau ȋn urma unor afecțiuni.

Prin fiziokinetoterapie se obține:

• recuperarea, îmbunătățirea și menținerea mobilității pierdute în urma unor afecțiuni de diferite etiologii și reintegrarea în activitatea zilnică normală
  • reducerea până la dispariție a durerilor patologice musculare și articulare
  • îmbunătățirea forței și tonicității musculare.

Este recomandată atât după intervenții chirurgicale (ortopedie, neurochirurgie) cât și afecțiuni reumatologice, neurologice( lumbago cronic, spondilodiscopatii), care necesită recuperarea ulterioară a funcțiilor motorii, refacerea tonusului, forței și elasticității musculare cât și pentru a preveni procesele degenerative care se pot instala asupra organismului/

Kinetoterapia se definește ca terapie prin mișcare, efectuată prin programe de recuperare medicală specifice, care urmăresc refacerea unor funcții diminuate sau creșterea nivelului funcțional în diverse suferințe. Kinetoterapia este o formă terapeutică individualizată care, plecând de la programe de exerciții fizice statice și dinamice, se poate folosi în programele terapeutice profilactice (de prevenire), curative și de recuperare.
În general este recomandată postoperator pacienților care au suferit intervenții chirurgicale, iar specialiștii noștri realizează programe de recuperare în cadrul Centrului de Reabilitare Medicală - Polisano MedLife situat în Sibiu, Str. 9 Mai bl. 77

Indicațiile medicale ale kinetoterapiei sunt următoarele:

• corectarea posturii și aliniamentului corpului;
  • creșterea mobilității articulare;
  • creșterea fortei și rezistenței musculare;
  • reeducarea coordonării și echilibrului;
  • antrenarea la efort;
  • reeducarea respiratorie;
  • reeducarea sensibilității etc.