Documentatie

Informații pentru pacienți

Informații generale

Buget pentru activitatea de prevenire si limitarea a IAAM - Anul 2018 Vizualizează
Informatii generale - structuri in contract cu CJAS si telef.programari 2017-2018 Vizualizează
Drepturile si obligatiile pacientilor internati 2017-2018 Vizualizează
Drepturile pacientilor - Legea drepturilor pacientului 46 din 2003 act. 28.07.2017 Vizualizează
Drepturile si obligatiile asiguratilor 2017-2018 Vizualizează
Declaratia Managerului privind implementarea Sistemului de Managment al Calitatii Vizualizează
Politica in domeniul calitatii in Clinica Polisano Vizualizează
Politica de prelucrarea datelor cu caracter personal in Clinica Polisano Vizualizare

Criterii

Criterii de acces prioritar pacienti cabinete amb. CJAS Vizualizează
Criterii de acces prioritar pacienti laborator-radiologie CJAS Vizualizează
Criterii de acces prioritar pacienti spital CJAS Vizualizează
Criterii de internare spital din Norme CC 2017-2018 Vizualizează

Servicii contractate cu CJAS si tarife decontate de CJAS

Pachet de servicii contractate cu CJAS pe paraclinic valabil din  01.04.2018 Radiologie Vizualizează.04
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe paraclinic valabil din  01.04.2018 Laborator Vizualizează
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe paraclinic valabil din  01.04.2018 anunt CJAS Vizualizează
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe ambulator clinic valabil din  01.04.2018 Vizualizează
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe ambulator clinic valabil din  01.04.2018 anunt CJAS Vizualizează
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe spital valabil din  01.04.2018 Informatii Vizualizează
Pachet de servicii contractate cu CJAS pe spital valabil din  01.04.2018 anunt CJAS Vizualizează
Servicii medicale care nu sunt decontate de CJAS Vizualizează
Metodologie rambursare cheltuieli asigurati Vizualizează
Decizie privind valoare coplata pacienti asigurati Vizualizează

Bugete Programe Nationale

Programe nationale - informatii de interes public Vizualizează
Transparenta PN FIV ET 10.2018  Vizualizează
Bugete programe nationale si medici coordonatori 2017 - PNS cardiovascular Vizualizează
Bugete programe nationale si medici coordonatori 2018 - PNS cardiovascular Vizualizează
Bugete programe nationale si medici coordonatori 2017 - RDT Vizualizează
Bugete programe nationale si medici coordonatori 2018 - RDT Vizualizează
Informatii pentru pacienti - program national de boli cardiovasculare Vizualizează
Informatii pentru pacienti - program national de radioterapie Vizualizează
Informatii pentru pacienti - programul national de fertilizare in vitro Vizualizează
Informatii pentru pacienti - programul national de vaccinare Vizualizează

Diverse

MEDICI IN CONTRACT CU CJAS - spital act.17.04.2018 Vizualizează
MEDICI IN CONTRACT CU CJAS - radiologie Constitutiei act.06.02.2018 Vizualizează
MEDICI IN CONTRACT CU CJAS - radiologie Izvorului act.06.02.2018 Vizualizează
MEDICI IN CONTRACT CU CJAS - laborator act.01.10.2018 Vizualizează
MEDICI IN CONTRACT CU CJAS - ambulator act.31.07.2018 Vizualizează
Chestionar satisfactie laborator Vizualizează
Chestionar satisfactie pacienti Ambulatoriu si Radiologie Vizualizează
Nota informare supraveghere video Vizualizează
Spital- Structura sectii si compartimente spital 09.01.2018 Vizualizează
Lista cabinete ambulator din Sibiu in contract cu CJAS Sibiu Vizualizează
Lista furnizorilor de ingrijiri la domiciliu din Sibiu in contract cu CJAS Sibiu Vizualizează
Lista medici de familie din Sibiu in contract cu CJAS Sibiu Vizualizează
Lista furnizori dispozitive medicale din Sibiu în contract cu CJAS Sibiu. Vizualizează
Procedura de acces pentru mass-media COD: 137 Vizualizează
Mobilizare precoce si tratament durere Vizualizează
Procedura de acces pentru mass-media COD: 137 Vizualizează
Informații privind condițiile de internare, respectiv externare, sunt puse la dispoziția pacienților/aparținătorilor Vizualizează
Documente necesare pentru internare Vizualizează

Principii de educatie sanitara si preventie

Principii de educatie sanitara si preventie Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Ghidul pacientului cu hipertensiune arteriala esentiala
16 pag (pdf 1,6 Mb) Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Ghidul pacientului cu diabet zaharat tip 2
12 pag (pdf 1,1 Mb) Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Durerea lombara nespecifica a adultului
14 pag (pdf 1 Mb) Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Infectia urinara necomplicata la femei
3 pag (pdf 300 Kb) Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie (ghid post operator interventii neurochirurgie) Vizualizează

Principii de educatie sanitara si preventie - Stil de viata sanatos

Principii de educatie sanitara si preventie - Ziua europeana a info. despre antibiotice Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - O stare buna de sanatate adauga viata anilor varstnici sanatosi activi si fericiti Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Miscarea remediul minune Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Alimentatie sanatoasa Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Verifica-ti tensiunea arteriala Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Prevenire infectiilor cu transmitere sexuala Vizualizează

Principii de educatie sanitara si preventie - Fumatul

Principii de educatie sanitara si preventie - Fumatul te face scrum Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Deci te-ai hotarat sa te lasi de fumat Vizualizează

Principii de educatie sanitara si preventie - Prevenirea cancerului de col uterin

Principii de educatie sanitara si preventie - Cancerul poate fi prevenit Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Cancerul de col uterin Vizualizează

Principii de educatie sanitara si preventie - Sarcina

Principii de educatie sanitara si preventie - E sarcina ta sa ai grija Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Vaccinarea si sarcinaVizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Pilula combinata Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Contraceptia ca urgenta Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Ingrijiri prenatale in sarcina cu risc scazut, 15 pag (pdf 1,5 Mb)Vizualizează
Principii de educatie sanitara si preventie - Ce trebuie sa stie orice femeie gravida (HIV)Vizualizează

Farmacie

Consum medicamente pacienti spitalizati decontabili CJAS 2017-2018 suportat din FNUASS Vizualizeaza

Vaccinarea

10 mituri despre vaccinare Vizualizează
Intrebari si raspunsuri despre vaccinare Vizualizează
Vaccinarea copilului Vizualizează
Sapte motive cheie pentru a te vaccina Vizualizează
VACCINAREA SI SARCINA Vizualizează

Legislatie

HOTĂRÂRE DE GUVERN nr. 161 din 16 martie 2016 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2016-2017 Vizualizează
HOTĂRÂRE DE GUVERN nr.34.2015 pentru aprobarea Normelor metodologice privind modalitatea de utilizare şi completare a dosarului electronic de sănătate al pacientului Vizualizează
HOTĂRÂRE DE GUVERN nr.1103.2014 pentru aprobarea metodologiei privind realizarea obligaţiilor ce revin autorităţilor administraţiei publice locale, instituţiilor şi profesioniştilor implicaţi în prevenirea şi intervenţia în cazurile de copii aflaţi în situaţie de risc de părăsire sau părăsiţi în unităţi sanitare Vizualizează
HOTĂRÂRE DE GUVERN NR.900.2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la cardul naţional de asigurări sociale de sănătate din titlul IX "Cardul european şi cardul naţional de asigurări sociale de sănătate" din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii Vizualizează
HOTĂRÂRE DE GUVERN nr. 155 din 30 martie 2017 privind aprobarea programelor naţionale de sănătate pentru anii 2017 şi 2018 Vizualizează
LEGEA nr.95.2006 privind reforma în domeniul sănătăţii Vizualizează
LEGEA nr.272.2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului Vizualizează
ORDIN comun al MS si CNAS nr.196.139 din 2017 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2017 a Hotărârii Guvernului nr. 161/2016 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2016-2017 Vizualizează
ORDIN CNAS nr.268.2013 privind aprobarea Listei materialelor sanitare de care beneficiază bolnavii incluşi în programele naţionale de sănătate curative, finanţate din bugetul Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate Vizualizează
ORDIN MS nr.1410.2016 privind aprobarea Normelor de aplicare a Legii drepturilor pacientului nr. 46/2003 Vizualizează
ORDIN CNAS nr.245.2017 pentru aprobarea Normelor tehnice de realizare a programelor naţionale de sănătate curative pentru anii 2017 şi 2018 Vizualizează
ORDINUL MINISTERULUI SANATATII nr. 377 din 2017 privind realizarea Programelor Nationale de Sanatate pe anii 2017 si 2018 Vizualizează
ORDIN CNAS nr. 581 din 8 septembrie 2014 privind aprobarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calităţii de asigurat Vizualizează
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 96 din 2003 privind protectia maternitatii la locul de munca Vizualizează
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 158 din 17 noiembrie 2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate Vizualizează